La lansarea comenzii s-a solicitat sa stabilesc eu data de livrare iar eu am ales cea mai apropiata data permisa de sistem adica in 2 zile ceea ce este normal in Romania. Cand nu-ti functioneaza centrala si afara sunt si -5 grade nu te intinzi cu timpul. Evident plata piesei online in avans. Insa nimeni nu mi-a comunicat ca piesa nu exista pe stoc in Romania si va trebui asteptat 15 zile... Mai multe detalii » pana va sosi. Daca as fi avut aceasta informatie probabil as fi incercat la alta firma si foarte probabil as fi avut acelasi raspuns si de la ei si as fi inteles ca asta este situatia si oricat de neconvenabil ar fi nu se poate rezolva in mod corect decat asteptand. Insa dupa cateva interventii la relatii cu clientii am aflat ca de fapt piesa a plecat din alta tara si daca nu-mi convine pot renunta la comanda si se vor returna banii. Piesa a sosit in final dar noi am inghetat in casa. Cam atata conteaza informatia corecta.
Sugestii: Necomunicarea faptului ca de fapt piesa nu este pe stoc si ca am selectat degeaba data de livrare pt ca nu va putea sosi in 2 zile ci in 15 zile.
Am comandat pe Valtherm.ro: Am gasit piesa pe internet iar comanda lui a fost cat se poate de simpla, facila si la indemana cu stabilirea datei de livrare si plata online pe loc.
Raspunsul nostru: Buna ziua,
Dumneavoastra ati plasat comanda in data de 26 martie la ora 18:03. In data de 27 martie la ora 11:41 v-am contactat si v-am comunicat faptul ca piesa nu este pe stoc nici la importator si ca urmeaza sa vina intr-o saptamana, asa cum ne-a comunicat Vaillant Romania. Tot atunci v-am intrebat daca mentineti comanda sau va returnam banii si Dumneavoastra ati optat pentru mentinerea ei. Nu dupa cateva interventii la relatii cu clientii ati aflat ca piesa trebuie sa vina din Germania, v-am comunicat fix a doua zi cand ati optat pentru mentinerea comenzii. Piesa a ajuns in tara in data de 7 aprilie si noi v-am trimis-o pe 8.